Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 5 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 13 dni temu
Witaj w systemie USOSweb Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach
W serwisie tym zostaną udostępnione informacje na temat oferty dydaktycznej UPH, opłat za studia, akademiki.

27.04.2021

Uwaga Studenci


Informujemy, że z dniem 26 kwietnia br. (poniedziałek) została uruchomiona możliwość składania podań do Dziekana właściwego Wydziału poprzez system USOSweb. Tam też można zapoznać się z decyzją bez konieczności wizyty w dziekanacie.
Możliwość taka dotyczy tylko tych decyzji, które nie są decyzjami administracyjnymi w myśl przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego. Decyzje administracyjne takie jak decyzja o skreśleniu, decyzja stypendialna nadal będą przygotowywane i wydawane jak dotychczas.
Studenci, którzy chcą składać podania do dziekanatu w sposób tradycyjny, nadal mają taką możliwość.

15.04.2021

Uwaga Studenci
- Dotyczy studentów I roku studiów pierwszego stopnia oraz jednolitych magisterskich, którzy nie zaliczyli lub nie podeszli do testu z Przysposobienia bibliotecznego.


Od poniedziałku 19.04.2021 można rozwiązywać test z Przysposobienia bibliotecznego w formie drukowanej w Oddziale Informacji Naukowej BG.

Adres:
ul. ks. J. Popiełuszki 9
08-110 Siedlce (parter)
Godziny otwarcia: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 8:00-15:00; środa: 9:00- 17:00; sobota, niedziela: nieczynne.

Kontakt z Oddziałem Informacji Naukowej BG - mail infobib@uph.edu.pl tel. 25643 17 48.


17.03.2021

Uwaga Studenci
- Dotyczy studentów I roku studiów pierwszego stopnia oraz jednolitych magisterskich, którzy nie zaliczyli lub nie podeszli do testu z Przysposobienia bibliotecznego.


Ze względu na zaistniałą sytuację epidemiologiczną test z Przysposobienia bibliotecznego zostanie ponownie otwarty w najbliższym możliwym terminie. Proszę śledzić komunikaty na stronie Biblioteki i USOS.

Kontakt z Oddziałem Informacji Naukowej BG - mail infobib@uph.edu.pl tel. 25643 17 48.


05.03.2021

Uwaga studenci studiów stacjonarnych


Uruchomiona została II tura zapisów na przedmioty ogólnouczelniane w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021.

Studenci studiów stacjonarnych pierwszego stopnia , którzy do tej pory nie zapisali się na przedmiot ogólnouczelniany, mają możliwość dodatkowego zapisu na przedmioty z listy, na których nie zostały wyczerpane limity.

Studenci studiów stacjonarnych I stopnia, którzy dokonali zapisów na przedmioty, które nie zostały uruchomione - ze względu na małą liczbę zapisów, muszą dokonać zmiany przedmiotu, ponieważ przedmioty te nie będą uruchomione. Przypominamy, iż należy wybrać przedmiot z listy, taki który nie jest przewidziany do realizacji w planie studiów, nie jest związany ze studiowanym kierunkiem.

Zapisy rozpoczną się 6 marca od godz. 10:00.

Zmiany przedmiotu należy dokonać w terminie do 8 marca 2021 r. do godz. 14:00.

Przypominamy, iż zapisy prowadzone są poprzez system Usosweb. Po zalogowaniu, należy przejść do zakładki DLA STUDENTÓW a następnie w menu po lewej stronie należy kliknąć „REJESTRACJE ŻETONOWE”.

02.03.2021

Rejestracja na przedmioty ogolnouczelniane


Studenci studiów stacjonarnych pierwszego stopnia, którzy w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021 mają w programie studiów przewidziany do realizacji przedmiot ogólnouczelniany z następujących kierunków studiów:
  1. Kryminologia stosowana, sem. 6
  2. Logopedia z audiologią, sem 6
  3. Pedagogika zs. edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym, sem. 6
  4. Pedagogika zs. edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, sem. 6
  5. Pedagogika specjalna, sem. 6
Obowiązuje wybór jednego przedmiotu ogólnouczelnianego.
Rejestracja rozpocznie sie o godzinie 21:00 02 marca 2021, a zakonczy o 12:00 5 marca 2020 r.
UWAGA: Należy wybrać przedmiot z listy, taki który nie jest przewidziany do realizacji w planie studiów.

22.02.2021

Uwaga Studenci
- Dotyczy studentów I roku studiów pierwszego stopnia oraz jednolitych magisterskich


Przypominamy o konieczności realizacji Przysposobienia bibliotecznego - drugi termin.
Test on-line z Przysposobienia bibliotecznego (E-szkolenia) będzie dostępny od 23 lutego 2021 roku od godziny 10:00, do 12 marca 2021 roku do godziny 10:00 https://bg.uph.edu.pl/e-szkolenie/test-zaliczeniowy.

Kontakt z Oddziałem Informacji Naukowej BG - mail infobib@uph.edu.pl tel. 25 643 17 48.


19.02.2021

Uwaga - Realizacja zajęć wychowania fizycznego w semestrze letnim 2021


Zajęcia wychowania fizycznego będą realizowane w systemie on-line. Każdy student otrzyma stosowne zaproszenie do grupy zajęciowej oraz niezbędne instrukcje, które zostaną wysłane po zakończonej rejestracji. Zajęcia będą realizowane przy pomocy platformy Google Meet. W momencie zniesienia obostrzeń zajęcia wychowania fizycznego będą realizowane w obiektach Centrum Sportu i Rekreacji przy ul. 3 Maja 54. O zmianie sposobu realizacji zajęć studenci zostaną poinformowani drogą e-mailową.

W przypadku jakichkolwiek pytań proszę kontaktować się z koordynatorem zajęć przy pomocy poczty e-mail. ewelina.gutkowska-wyrzykowska@uph.edu.pl


19.02.2021

Uwaga !!!
Studenci kierunków informatyka, chemia, gospodarka przestrzenna, rolnictwo i zootechnika studia II stopnia

W dniu 22.02.2021 roku od godziny 10:00 uruchomione zostanie aplikowanie o przyznanie stypendium rektora (możliwość aplikowania w systemie o stypendium rektora do 21 marca 2021 r. do godz. 23:59, następnie wniosek należy wydrukować i złożyć w Sekcji ds. Świadczeń dla Studentów do 22 marca 2021 r.) oraz aplikowanie o przyznanie stypendium socjalnego, stypendium dla osób niepełnosprawnych i zapomogi (ww. wnioski należy również wydrukować i złożyć w Sekcji ds. Świadczeń dla Studentów). Regulamin świadczeń dla studentów UPH dostępny jest na stronie uczelni https://www.uph.edu.pl/studenci/stypendia-uph/stypendia-dla-studentow.

Uwaga! Dotyczy wniosków o stypendium rektora - współautorstwo osiągnięć naukowych i artystycznych.

W przypadku gdy student, który ubiega się o przyznanie stypendium rektora wykazuje osiągnięcia naukowe lub artystyczne, które osiągnął we współautorstwie, a w systemie USOSweb brak jest odpowiedniego przelicznika punktów z uwzględnieniem współautorstwa, bardzo proszę przed zatwierdzeniem wniosku skontaktować się z Sekcją ds. Świadczeń dla Studentów.


18.02.2021

Uwaga studenci pierwszego roku studiów I i II stopnia

Sposób realizacji lektoratów z języków obcych w semestrze letnim 2020/2021.
Informujemy, że zajęcia z lektoratów realizowane są online w aplikacji Google Meet przez osobne kalendarze zajęciowe przesłane Państwu przez CJO (zawierające jedynie językowe bloki zajęciowe - lektoraty)!

Aby dołączyć do zajęć online, należy wybrać odpowiedni kalendarz z nazwą języka obcego i nazwiskiem właściwego prowadzącego zajęcia – następnie wybrać blok zajęciowy z nazwą swojego kierunku.


17.02.2021

UWAGA STUDENCI
Zapisy na zajęcia wychowania fizycznego

W dniach 18.02.2021 r. – 21.02.2021 r. odbędą się zapisy na zajęcia z wychowania fizycznego w systemie USOS-web.
Rozpoczną się one o godz. 8.00.
Wszyscy studenci pierwszego roku (sem. 2) studiów stacjonarnych I stopnia oraz studiów jednolitych magisterskich otrzymali po jednym bezpłatnym żetonie uprawniającym do zapisów do jednej grupy zajęciowej.

Osoby, które z ważnych powodów nie zapiszą się w systemie USOS proszone są o kontakt mailowy - ewelina.gutkowska-wyrzykowska@uph.edu.pl

Osoby zainteresowane realizacją zajęć wychowania fizycznego poprzez jazdę konną (liczba miejsc ograniczona) zapisują się do grup mailowo – agata.danielewicz@uph.edu.pl

21.12.2020

UWAGA STUDENCI
- DOTYCZY STUDENTÓW I ROKU
STUDIÓW PIERWSZEGO STOPNIA
ORAZ JEDNOLITYCH MAGISTERSKICH

Przypominamy o konieczności realizacji Przysposobienia bibliotecznego.
Od 4 stycznia 2021 roku dostępny będzie test on-line z Przysposobienia bibliotecznego (E-szkolenia) https://bg.uph.edu.pl/e-szkolenie/test-zaliczeniowy W celu uzyskania zaliczenia z Przysposobienia bibliotecznego (E- szkolenia) należy w terminie do 19 lutego 2021 roku rozwiązać test. Na tej podstawie pracownicy Oddziału Informacji Naukowej Biblioteki Głównej UPH będą wpisywać zaliczenie w systemie USOS. Osoby, które nie zaliczyły testu - proszone są o kontakt z Oddziałem Informacji Naukowej BG - mail infobib@uph.edu.pl tel. 25 643 17 48.

03.11.2020

UBEZPIECZENIE OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW STUDENTÓW I DOKTORANTÓW

Przypominamy o możliwości wykupienia ubezpieczenia od NNW – termin opłacenia składki upływa dnia 21 listopada 2020 r.

Składka roczna za jednego studenta wynosi 50 zł przy sumie ubezpieczenia 28.000 zł.. Studenci realizujący praktyki zawodowe winni w szczególności przystąpić do ubezpieczenia z uwagi na wymagania instytucji przyjmujących na praktyki. Składkę roczną należy wpłacić w dziekanacie lub za pośrednictwem portalu ubezpieczeniowego.

Okres trwania ubezpieczenia od 1.10.2020 r. do 30.09.2021 r. przez 24 godziny na dobę na terenie uczelni jak i poza nią (w domu, pracy).

Szczegóły na stronie https://www.uph.edu.pl/studenci/sprawy-studenckie/ubezpieczenie-studentow




19.10.2020
UWAGA !!!

Dziś w nocy miała miejsce awaria z powodu, której niektóre osoby nie mogły zalogować się do poczty uczelnianej. Awaria została usunięta i wszyscy studenci powinni już móc bez przeszkód zalogować się do systemu. Osoby, które w dalszym ciągu mają problemy z zalogowaniem się, proszone są o kontakt na adres email: usosweb@uph.edu.pl




16.10.2020
UWAGA !!!

Studenci kierunku zootechnika, rolnictwo, informatyka oraz chemia studia II stopnia (studia trwają trzy semestry) muszą wypełnić wniosek o przyznanie stypendium rektora w aplikowaniu o stypendium rektora na semestr zimowy w roku akademickim 2020/2021. W sytuacji gdy student wypełnił aplikowanie o przyznanie stypendium rektora na rok akademicki 2020/2021 należy je usunąć z systemu USOSWeb i postąpić zgodnie z ww. informacją.

15.10.2020
Studenci


Od 16 października 2020 roku od godziny 9:00 zostanie uruchomione aplikowanie o przyznanie świadczeń dla studentów, tj. stypendium socjalnego, stypendium dla osób niepełnosprawnych, stypendium rektora oraz zapomogi. Wnioski o przyznanie stypendium socjalnego, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomogi należy składać zgodnie z Regulaminem świadczeń dla studentów UPH do dnia 30 października 2020 r.

UWAGA !!!

Aplikowania w systemie USOSweb o stypendium rektora zgodnie z Regulaminem świadczeń dla studentów UPH możliwe jest jedynie do dnia 25 października 2020 r. do godz. 23:59 , następnie system zostanie zamknięty (uwaga do tego terminu wniosek należy również wydrukować z systemu). Wygenerowane wnioski o przyznanie stypendium rektora należy składać w terminie do 26 października 2020 r.

Uwaga! Dotyczy wniosków o stypendium rektora - współautorstwo osiągnięć naukowych i artystycznych.

W przypadku gdy student, który ubiega się o przyznanie stypendium rektora wykazuje osiągnięcia naukowe lub artystyczne, które osiągnął we współautorstwie, a w systemie USOSweb brak jest odpowiedniego przelicznika punktów z uwzględnieniem współautorstwa, bardzo proszę przed zatwierdzeniem wniosku skontaktować się z odpowiednim dziekanatem.

Dodatkowo w przypadku wniosków o przyznanie stypendium rektora postępowanie ma charakter konkurs. Jest określony ścisły termin do którego należy złożyć kompletny wniosek tj. 26 października 2020 r. Wszystkie dokumenty, które wpłynął po wyżej określonym terminie nie mogą zostać uwzględnione. Zgodnie z art. 8 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, organy administracji publicznej prowadzą postępowanie w sposób budzący zaufanie jego uczestników do władzy publicznej, kierując się zasadami proporcjonalności, bezstronności i równego traktowania.

Uwaga

Termin do którego należy składać wnioski o przyznanie stypendium rektora ma charakter materialny – w postępowaniu Odwoławcza Komisja Stypendialna może uwzględniać jedynie dokumenty które wpłynęły do tego terminu. Nie ma możliwości uzupełniania wniosków oraz załączników.

Doktoranci

Od 16 października 2020 roku od godziny 9:00 zostanie uruchomione aplikowanie o przyznanie świadczeń dla studentów, tj. stypendium socjalnego, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomogi. Wnioski należy składać zgodnie z Regulaminem świadczeń dla studentów UPH do dnia 30 października 2020 r.


02.10.2020
Uwaga studenci studiów stacjonarnych

Uruchomiona została II tura zapisów na przedmioty ogólnouczelniane w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021

Studenci studiów stacjonarnych pierwszego stopnia, którzy do tej pory nie zapisali się na przedmiot ogólnouczelniany, mają możliwość dodatkowego zapisu na przedmioty z listy, na których nie zostały wyczerpane limity.

Studenci studiów stacjonarnych I stopnia, którzy dokonali zapisów na przedmioty, które nie zostały uruchomione - ze względu na małą liczbę zapisów, muszą dokonać zmiany przedmiotu, ponieważ przedmioty te nie będą uruchomione.

Przypominamy, iż należy wybrać przedmiot z listy, taki który nie jest przewidziany do realizacji w planie studiów, nie jest związany ze studiowanym kierunkiem.

Zmiany przedmiotu należy dokonać w terminie do 14 października 2020 r.

Przypominamy, iż zapisy prowadzone są poprzez system Usosweb. Po zalogowaniu, należy przejść do zakładki DLA STUDENTÓW a następnie w menu po lewej stronie należy kliknąć „REJESTRACJE ŻETONOWE”.


02.10.2020
Studenci

Student, który ubiega się o przyznanie świadczeń dla studentów (tj: stypendium socjalnego, stypendium rektora, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomogi) zobowiązany jest do wypełnienia w systemie USOSweb odpowiednich wniosków. Wypełnione wnioski (oświadczenie o dochodach) należy wydrukować z systemu USOSweb i złożyć wraz z załącznikami.

UWAGA!!! W przypadku stypendium socjalnego należy najpierw wypełnić oświadczenie o dochodach.

Terminy aplikowania w systemie USOSweb oraz terminy i miejsce składania wniosków w wersji papierowej będą określone w późniejszym komunikacie.

Doktoranci


Doktorant, który ubiega się o przyznanie stypendium socjalnego, stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz zapomogi, zobowiązany jest do wypełnienia w systemie USOSweb odpowiednich wniosków. Wypełnione wnioski (oświadczenie o dochodach) należy wydrukować z systemu USOSweb i złożyć wraz z załącznikami.

UWAGA!!! W przypadku stypendium socjalnego należy wypełnić najpierw oświadczenie o dochodach.

Stypendium rektora należy złożyć w formie papierowej (wzór określa załącznik Nr 1 do Zasad przyznawania stypendium rektora dla doktorantów, którzy rozpoczęli studia doktoranckie przed rokiem akademickim 2019/2020.

Terminy aplikowania w systemie USOSweb oraz terminy i miejsce składania wniosków w wersji papierowej będą określone w późniejszym komunikacie.


22.09.2020
Uwaga studenci

W dniach 28.09 – 30.09.2020 r. odbędą się zapisy na zajęcia z wychowania fizycznego w systemie USOS.
Rozpoczną się one o godz. 8.00.
Wszyscy studenci drugiego roku (sem.3) studiów stacjonarnych I stopnia oraz kierunek Pielęgniarstwo sem. 7 otrzymali po jednym bezpłatnym żetonie uprawniającym do zapisów do jednej grupy zajęciowej.

Osoby, które z ważnych powodów nie zapiszą się w systemie USOS na te zajęcia, proszone są o kontakt mailowy - ewelina.gutkowska-wyrzykowska@uph.edu.pl

Osoby zainteresowane realizacją zajęć wychowania fizycznego poprzez jazdę konną (liczba miejsc ograniczona) zapisują się do grup mailowo – agata.danielewicz@uph.edu.pl


22.09.2020
Uwaga studenci

Od jutra (22.09.2020) ruszaj zapisy na przedmioty ogólnouczelniane.

Studenci studiów stacjonarnych pierwszego stopnia, którzy w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/2021 mają w programie studiów przewidziany do realizacji przedmiot ogólnouczelniany z następujących kierunków studiów:

1. Administracja (sem. 5),
2. Chemia (sem. 7)
3. Filologia (sem. 5),
4. Filologia polska (sem. 5),
5. Historia (sem. 5),
6. Inżynieria procesów technologicznych (sem. 5),
7. Matematyka (sem. 5)

Obowiązuje wybór jednego przedmiotu ogólnouczelnianego z listy według załączonego wykazu

Zapisy trwają do 25 września 2020 r.

UWAGA: Należy wybrać przedmiot z listy, taki który nie jest przewidziany do realizacji w planie studiów.
Przypominamy, iż zapisy prowadzone są poprzez system Usosweb. Po zalogowaniu, należy przejść do zakładki DLA STUDENTÓW a następnie w menu po lewej stronie należy kliknąć „REJESTRACJE ŻETONOWE”.


08.07.2020
Uwaga studenci

Na naszej Uczelni uruchomiona została elektroniczna karta obiegowa, która zastępuje dotychczasową obiegówkę papierową. Dla osób kończących studia w systemie UsosWeb są wystawiane obiegówki, które należy wypełnić. Karta obiegowa dostępna jest w systemie UsosWeb w zakładce „DLA WSZYSTKICH” -> Obiegówki. Należy odpowiedzieć na pytania skierowane bezpośrednio do studenta jak również obserwować stan wypełnienia całej karty.