Język angielski I
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | NS-ZAR-SL-JOA1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Język angielski I |
Jednostka: | Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | http://www.cjo.uph.edu.pl |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
4.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Bilans punktów ECTS: | Studia stacjonarne Aktywność Obciążenie studenta Udział w konwersatorium 60 godz. Samodzielne przygotowanie się do zajęć 30 godz. Samodzielne przygotowanie się do kolokwiów 10 godz. Sumaryczne obciążenie pracą studenta 100 godz. Punkty ECTS za przedmiot 4 |
Planowane formy/działania/metody dydaktyczne: | Podejście eklektyczne, umożliwiające indywidualizację nauczania, czyli dostosowanie technik, form pracy, typów zadań i treści do danej grupy studentów. Stosowane formy pracy to, między innymi: praca w parach (np. odgrywanie ról, wymiana informacji), praca w grupach (projekty, konkursy, rozwiązywanie problemów, zebranie słownictwa itp.), praca indywidualna studentów, czy też nauczanie tradycyjne - frontalne (prezentacja materiału leksykalnego, zasad gramatycznych, treści ilustracji itp.) Ćwiczenia wspomagane są technikami multimedialnymi. |
Rodzaj przedmiotu/modułu kształcenia (obowiązkowy/fakultatywny):: | obowiązkowy |
Sposoby weryfikacji efektów kształcenia osiąganych przez studenta: | Pisemne testy sprawdzające, ocenianie na bieżąco zadań wykonanych w domu i w trakcie zajęć (w tym wypowiedzi ustnych). |
Wymagania wstępne i dodatkowe: | Umiejętność posługiwania się jęz. angielskim na poziomie B1 ESOKJ |
Założenia i cele przedmiotu: | Osiągnięcie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie B2 ESOKJ Rady Europy |
Pełny opis: |
Treści modułu kształcenia: 1. Firma; korporacja. 2. Rynek pracy; szkolenia. 3. Marka. 4. Strategia biznesu; technologia cyfrowa . 5. Finanse. 6. Teksty specjalistyczne o tematyce związanej z kierunkiem studiów. |
Literatura: |
Literatura podstawowa: Business Partner B1+, I. Dubicka, M. O'Keeffe, B. Dignen, M. Hogan, L. Wright, Pearson, FT Publishing, 2019; Business Partner B2, I. Dubicka, M. O'Keeffe, B. Dignen, M. Hogan, L. Wright, Pearson, FT Publishing, 2019. Literatura dodatkowa: 1. Teksty specjalistyczne z różnych źródeł: internet, prasa, publikacje naukowe, podręczniki naukowe; 2. Wielki słownik angielsko-polski / polsko-angielski, red. nauk. B. Lewandowska-Tomaszczyk, 2014, PWN-OUP; 3. Oxford Advanced Learner’s Dictionary, red. J. Turnbull, 2010, OUP; 4. Słownik biznesu angielsko polski, polsko-angielski, J. Gordon, 2010, wyd. Kram; 5. Słownik fachowej terminologii finansowej: angielsko-polski, polsko-angielski, R. Kozierkiewicz, 2007, Wyd. C. H. Beck; 6. Słownik terminologii gospodarczej angielsko-polski, polsko-angielski: bankowość, finanse, prawo, I. Kienzler, 2006, Wyd. C. H. Beck; 7. English Grammar in Use Intermediate, R. Murphy, 2014, CUP. |
Efekty uczenia się: |
W_01 WIEDZA W_01 Student zna słownictwo i struktury gramatyczne niezbędne do skutecznej komunikacji językowej w różnorodnych sytuacjach życia codziennego i zawodowego, zgodnie z treściami modułu kształcenia. Symbol efektu Efekt uczenia się: UMIEJĘTNOŚCI Symbol efektu kierunkowego U_01 Student potrafi zrozumieć znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, łącznie ze zrozumieniem dyskusji na tematy z zakresu swojej specjalności. K_U16, K_U18 U_02 Student potrafi formułować przejrzyste wypowiedzi ustne i pisemne dotyczące tematów ogólnych i specjalistycznych. K_U16, K_U18 U_03 Student potrafi zdobywać informacje oraz udzielać ich. K_U16, K_U18 U_04 Student potrafi brać udział w dyskusji, argumentować, wyrażać aprobatę i sprzeciw, negocjować. K_U16, K_U18 U_05 kontrolować swoje wypowiedzi pod względem poprawności gramatycznej i leksykalnej. K_U16, K_U18 U_06 Student potrafi pracować samodzielnie z tekstem specjalistycznym. K_U16, K_U18 U_07 Student potrafi współpracować i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role. K_U16, K_U18 Symbol efektu Efekt uczenia się: KOMPETENCJE SPOŁECZNE Symbol efektu kierunkowego K_01 Student ma świadomość potrzeby znajomości języka obcego w życiu prywatnym i przyszłej pracy zawodowej. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie semestru na ocenę na podstawie: 1. co najmniej dwóch testów sprawdzających stopień opanowania wiedzy i umiejętności; 2. jakości wykonanych prac domowych oraz zadań na zajęciach; 3. aktywności na zajęciach oraz frekwencji. Kryteria oceniania: 0-50% − niedostateczna (2,0) 51-60% − dostateczna (3,0) 61-70% − dostateczna plus (3,5) 71-80% − dobra (4,0) 81-90% − dobra plus (4,5) 91-100% − bardzo dobra (5,0). |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-22 - 2020-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Lektorat, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Danuta Olejnik | |
Prowadzący grup: | Danuta Olejnik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę |
|
Bilans punktów ECTS: | Formy pracy studenta Obciążenie studenta Udział w konwersatorium 60 godz. Przygotowanie się do zajęć 30 godz. Przygotowanie się do kolokwiów 10 godz. Sumaryczne obciążenie pracą studenta 100 godz. Punkty ECTS za przedmiot 4 ECTS |
|
Efekty kształcenia: | W_01 WIEDZA Student zna słownictwo i struktury gramatyczne niezbędne do skutecznej komunikacji językowej w różnorodnych sytuacjach życia codziennego i zawodowego, zgodnie z treściami modułu kształcenia. UMIEJĘTNOŚCI K1_U16 Student potrafi: U_01 zrozumieć znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, łącznie z rozumieniem dyskusji na tematy z zakresu swojej specjalności; U_02 formułować przejrzyste wypowiedzi ustne i pisemne dotyczące tematów ogólnych i specjalistycznych. U_03 zdobywać informacje oraz udzielać ich U_04 brać udział w dyskusji, argumentować, wyrażać aprobatę i sprzeciw, negocjować U_05 kontrolować swoje wypowiedzi pod względem poprawności gramatycznej i leksykalnej U_06 pracować samodzielnie z tekstem specjalistycznym KOMPETENCJE SPOŁECZNE K1_K02 K1_K04 Student K_01 ma świadomość potrzeby znajomości języka obcego w życiu prywatnym i przyszłej pracy zawodowej K_02 potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role. |
|
Forma i warunki zaliczenia:: | Zaliczenie semestru na ocenę na podstawie: 1. co najmniej dwóch testów sprawdzających stopień opanowania wiedzy i umiejętności; 2. jakości wykonanych prac domowych oraz zadań na zajęciach; 3. aktywności na zajęciach oraz frekwencji. Kryteria oceniania: 0-50% − niedostateczna (2,0) 51-60% − dostateczna (3,0) 61-70% − dostateczna plus (3,5) 71-80% − dobra (4,0) 81-90% − dobra plus (4,5) 91-100% − bardzo dobra (5,0). |
|
Planowane formy/działania/metody dydaktyczne: | Podejście eklektyczne, umożliwiające indywidualizację nauczania, czyli dostosowanie technik, form pracy, typów zadań i treści do danej grupy studentów. Stosowane formy pracy to, między innymi: praca w parach (np. odgrywanie ról, wymiana informacji), praca w grupach (projekty, konkursy, rozwiązywanie problemów, zebranie słownictwa itp.), praca indywidualna studentów, czy też nauczanie tradycyjne - frontalne (prezentacja materiału leksykalnego, zasad gramatycznych, treści ilustracji itp.) Ćwiczenia wspomagane są technikami multimedialnymi. |
|
Sposoby weryfikacji efektów kształcenia osiąganych przez studenta: | Pisemne testy sprawdzające, ocenianie na bieżąco zadań wykonanych w domu i w trakcie zajęć (w tym wypowiedzi ustnych). |
|
Wymagania wstępne i dodatkowe: | Umiejętność posługiwania się jęz. angielskim na poziomie B1 ESOKJ |
|
Założenia i cele przedmiotu: | Osiągnięcie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie B2 ESOKJ Rady Europy |
|
Pełny opis: |
Tematy 1. Firma. 2. Zatrudnienie. 3. Podróże służbowe. 4. Obsługa klienta. 5. Teksty specjalistyczne o tematyce związanej z kierunkiem studiów. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa Business Result, Kate Baade, Michael Duckworth, David Grant, Christopher Holloway, Jane Hudson, John Hughes, Jon Naunton, Jim Scrivener, Rebecca Turner and Penny McLart, Oxford University Press Literatura dodatkowa: 1. Teksty specjalistyczne z różnych źródeł: internet, prasa, publikacje naukowe, podręczniki naukowe; 2. Słownik współczesny Pearson Longman 3. Oxford Advanced Learner’s Dictionary 4. English Grammar in Use Intermediate, Raymond Murphy, CUP |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-20 - 2021-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Lektorat, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Danuta Olejnik | |
Prowadzący grup: | Danuta Olejnik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę |
|
Bilans punktów ECTS: | Formy pracy studenta Obciążenie studenta Udział w konwersatorium 60 godz. Przygotowanie się do zajęć 30 godz. Przygotowanie się do kolokwiów 10 godz. Sumaryczne obciążenie pracą studenta 100 godz. Punkty ECTS za przedmiot 4 ECTS |
|
Efekty kształcenia: | W_01 WIEDZA Student zna słownictwo i struktury gramatyczne niezbędne do skutecznej komunikacji językowej w różnorodnych sytuacjach życia codziennego i zawodowego, zgodnie z treściami modułu kształcenia. UMIEJĘTNOŚCI K1_U16 Student potrafi: U_01 zrozumieć znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, łącznie z rozumieniem dyskusji na tematy z zakresu swojej specjalności; U_02 formułować przejrzyste wypowiedzi ustne i pisemne dotyczące tematów ogólnych i specjalistycznych. U_03 zdobywać informacje oraz udzielać ich U_04 brać udział w dyskusji, argumentować, wyrażać aprobatę i sprzeciw, negocjować U_05 kontrolować swoje wypowiedzi pod względem poprawności gramatycznej i leksykalnej U_06 pracować samodzielnie z tekstem specjalistycznym KOMPETENCJE SPOŁECZNE K1_K02 K1_K04 Student K_01 ma świadomość potrzeby znajomości języka obcego w życiu prywatnym i przyszłej pracy zawodowej K_02 potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role. |
|
Forma i warunki zaliczenia:: | Zaliczenie semestru na ocenę na podstawie: 1. co najmniej dwóch testów sprawdzających stopień opanowania wiedzy i umiejętności; 2. jakości wykonanych prac domowych oraz zadań na zajęciach; 3. aktywności na zajęciach oraz frekwencji. Kryteria oceniania: 0-50% − niedostateczna (2,0) 51-60% − dostateczna (3,0) 61-70% − dostateczna plus (3,5) 71-80% − dobra (4,0) 81-90% − dobra plus (4,5) 91-100% − bardzo dobra (5,0). |
|
Planowane formy/działania/metody dydaktyczne: | Podejście eklektyczne, umożliwiające indywidualizację nauczania, czyli dostosowanie technik, form pracy, typów zadań i treści do danej grupy studentów. Stosowane formy pracy to, między innymi: praca w parach (np. odgrywanie ról, wymiana informacji), praca w grupach (projekty, konkursy, rozwiązywanie problemów, zebranie słownictwa itp.), praca indywidualna studentów, czy też nauczanie tradycyjne - frontalne (prezentacja materiału leksykalnego, zasad gramatycznych, treści ilustracji itp.) Ćwiczenia wspomagane są technikami multimedialnymi. |
|
Sposoby weryfikacji efektów kształcenia osiąganych przez studenta: | Pisemne testy sprawdzające, ocenianie na bieżąco zadań wykonanych w domu i w trakcie zajęć (w tym wypowiedzi ustnych). |
|
Wymagania wstępne i dodatkowe: | Umiejętność posługiwania się jęz. angielskim na poziomie B1 ESOKJ |
|
Założenia i cele przedmiotu: | Osiągnięcie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie B2 ESOKJ Rady Europy |
|
Pełny opis: |
Tematy 1. Firma. 2. Zatrudnienie. 3. Podróże służbowe. 4. Obsługa klienta. 5. Teksty specjalistyczne o tematyce związanej z kierunkiem studiów. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa Business Result, Kate Baade, Michael Duckworth, David Grant, Christopher Holloway, Jane Hudson, John Hughes, Jon Naunton, Jim Scrivener, Rebecca Turner and Penny McLart, Oxford University Press Literatura dodatkowa: 1. Teksty specjalistyczne z różnych źródeł: internet, prasa, publikacje naukowe, podręczniki naukowe; 2. Słownik współczesny Pearson Longman 3. Oxford Advanced Learner’s Dictionary 4. English Grammar in Use Intermediate, Raymond Murphy, CUP |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-19 - 2022-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Lektorat, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Maria Markowska | |
Prowadzący grup: | Danuta Olejnik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę |
|
Bilans punktów ECTS: | Formy pracy studenta Obciążenie studenta Udział w konwersatorium 60 godz. Przygotowanie się do zajęć 30 godz. Przygotowanie się do kolokwiów 10 godz. Sumaryczne obciążenie pracą studenta 100 godz. Punkty ECTS za przedmiot 4 ECTS |
|
Efekty kształcenia: | W_01 WIEDZA Student zna słownictwo i struktury gramatyczne niezbędne do skutecznej komunikacji językowej w różnorodnych sytuacjach życia codziennego i zawodowego, zgodnie z treściami modułu kształcenia. UMIEJĘTNOŚCI K1_U16 Student potrafi: U_01 zrozumieć znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, łącznie z rozumieniem dyskusji na tematy z zakresu swojej specjalności; U_02 formułować przejrzyste wypowiedzi ustne i pisemne dotyczące tematów ogólnych i specjalistycznych. U_03 zdobywać informacje oraz udzielać ich U_04 brać udział w dyskusji, argumentować, wyrażać aprobatę i sprzeciw, negocjować U_05 kontrolować swoje wypowiedzi pod względem poprawności gramatycznej i leksykalnej U_06 pracować samodzielnie z tekstem specjalistycznym KOMPETENCJE SPOŁECZNE K1_K02 K1_K04 Student K_01 ma świadomość potrzeby znajomości języka obcego w życiu prywatnym i przyszłej pracy zawodowej K_02 potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role. |
|
Forma i warunki zaliczenia:: | Zaliczenie semestru na ocenę na podstawie: 1. co najmniej dwóch testów sprawdzających stopień opanowania wiedzy i umiejętności; 2. jakości wykonanych prac domowych oraz zadań na zajęciach; 3. aktywności na zajęciach oraz frekwencji. Kryteria oceniania: 0-50% − niedostateczna (2,0) 51-60% − dostateczna (3,0) 61-70% − dostateczna plus (3,5) 71-80% − dobra (4,0) 81-90% − dobra plus (4,5) 91-100% − bardzo dobra (5,0). |
|
Planowane formy/działania/metody dydaktyczne: | Podejście eklektyczne, umożliwiające indywidualizację nauczania, czyli dostosowanie technik, form pracy, typów zadań i treści do danej grupy studentów. Stosowane formy pracy to, między innymi: praca w parach (np. odgrywanie ról, wymiana informacji), praca w grupach (projekty, konkursy, rozwiązywanie problemów, zebranie słownictwa itp.), praca indywidualna studentów, czy też nauczanie tradycyjne - frontalne (prezentacja materiału leksykalnego, zasad gramatycznych, treści ilustracji itp.) Ćwiczenia wspomagane są technikami multimedialnymi. |
|
Sposoby weryfikacji efektów kształcenia osiąganych przez studenta: | Pisemne testy sprawdzające, ocenianie na bieżąco zadań wykonanych w domu i w trakcie zajęć (w tym wypowiedzi ustnych). |
|
Wymagania wstępne i dodatkowe: | Umiejętność posługiwania się jęz. angielskim na poziomie B1 ESOKJ |
|
Założenia i cele przedmiotu: | Osiągnięcie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie B2 ESOKJ Rady Europy |
|
Pełny opis: |
Tematy 1. Firma. 2. Zatrudnienie. 3. Podróże służbowe. 4. Obsługa klienta. 5. Teksty specjalistyczne o tematyce związanej z kierunkiem studiów. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa Business Result, Kate Baade, Michael Duckworth, David Grant, Christopher Holloway, Jane Hudson, John Hughes, Jon Naunton, Jim Scrivener, Rebecca Turner and Penny McLart, Oxford University Press Literatura dodatkowa: 1. Teksty specjalistyczne z różnych źródeł: internet, prasa, publikacje naukowe, podręczniki naukowe; 2. Słownik współczesny Pearson Longman 3. Oxford Advanced Learner’s Dictionary 4. English Grammar in Use Intermediate, Raymond Murphy, CUP |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (w trakcie)
Okres: | 2023-02-27 - 2023-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Lektorat, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Danuta Olejnik | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Laszuk, Danuta Olejnik, Magdalena Toczyska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę |
|
Bilans punktów ECTS: | Studia stacjonarne Aktywność Obciążenie studenta Udział w konwersatorium 60 godz. Samodzielne przygotowanie się do zajęć 30 godz. Samodzielne przygotowanie się do kolokwiów 10 godz. Sumaryczne obciążenie pracą studenta 100 godz. Punkty ECTS za przedmiot 4 |
|
Efekty kształcenia: | W_01 WIEDZA W_01 Student zna słownictwo i struktury gramatyczne niezbędne do skutecznej komunikacji językowej w różnorodnych sytuacjach życia codziennego i zawodowego, zgodnie z treściami modułu kształcenia. Symbol efektu Efekt uczenia się: UMIEJĘTNOŚCI Symbol efektu kierunkowego U_01 Student potrafi zrozumieć znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, łącznie ze zrozumieniem dyskusji na tematy z zakresu swojej specjalności. K_U16, K_U18 U_02 Student potrafi formułować przejrzyste wypowiedzi ustne i pisemne dotyczące tematów ogólnych i specjalistycznych. K_U16, K_U18 U_03 Student potrafi zdobywać informacje oraz udzielać ich. K_U16, K_U18 U_04 Student potrafi brać udział w dyskusji, argumentować, wyrażać aprobatę i sprzeciw, negocjować. K_U16, K_U18 U_05 kontrolować swoje wypowiedzi pod względem poprawności gramatycznej i leksykalnej. K_U16, K_U18 U_06 Student potrafi pracować samodzielnie z tekstem specjalistycznym. K_U16, K_U18 U_07 Student potrafi współpracować i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role. K_U16, K_U18 Symbol efektu Efekt uczenia się: KOMPETENCJE SPOŁECZNE Symbol efektu kierunkowego K_01 Student ma świadomość potrzeby znajomości języka obcego w życiu prywatnym i przyszłej pracy zawodowej. |
|
Forma i warunki zaliczenia:: | Zaliczenie semestru na ocenę na podstawie: 1. co najmniej dwóch testów sprawdzających stopień opanowania wiedzy i umiejętności; 2. jakości wykonanych prac domowych oraz zadań na zajęciach; 3. aktywności na zajęciach oraz frekwencji. Kryteria oceniania: 0-50% − niedostateczna (2,0) 51-60% − dostateczna (3,0) 61-70% − dostateczna plus (3,5) 71-80% − dobra (4,0) 81-90% − dobra plus (4,5) 91-100% − bardzo dobra (5,0). |
|
Planowane formy/działania/metody dydaktyczne: | Podejście eklektyczne, umożliwiające indywidualizację nauczania, czyli dostosowanie technik, form pracy, typów zadań i treści do danej grupy studentów. Stosowane formy pracy to, między innymi: praca w parach (np. odgrywanie ról, wymiana informacji), praca w grupach (projekty, konkursy, rozwiązywanie problemów, zebranie słownictwa itp.), praca indywidualna studentów, czy też nauczanie tradycyjne - frontalne (prezentacja materiału leksykalnego, zasad gramatycznych, treści ilustracji itp.) Ćwiczenia wspomagane są technikami multimedialnymi. |
|
Sposoby weryfikacji efektów kształcenia osiąganych przez studenta: | Pisemne testy sprawdzające, ocenianie na bieżąco zadań wykonanych w domu i w trakcie zajęć (w tym wypowiedzi ustnych). |
|
Wymagania wstępne i dodatkowe: | Umiejętność posługiwania się jęz. angielskim na poziomie B1 ESOKJ |
|
Założenia i cele przedmiotu: | Osiągnięcie językowej kompetencji komunikacyjnej na poziomie B2 ESOKJ Rady Europy |
|
Pełny opis: |
Treści modułu kształcenia: 1. Firma; korporacja. 2. Rynek pracy; szkolenia. 3. Marka. 4. Strategia biznesu; technologia cyfrowa . 5. Finanse. 6. Teksty specjalistyczne o tematyce związanej z kierunkiem studiów. |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Business Partner B1+, I. Dubicka, M. O'Keeffe, B. Dignen, M. Hogan, L. Wright, Pearson, FT Publishing, 2019; Business Partner B2, I. Dubicka, M. O'Keeffe, B. Dignen, M. Hogan, L. Wright, Pearson, FT Publishing, 2019. Literatura dodatkowa: 1. Teksty specjalistyczne z różnych źródeł: internet, prasa, publikacje naukowe, podręczniki naukowe; 2. Wielki słownik angielsko-polski / polsko-angielski, red. nauk. B. Lewandowska-Tomaszczyk, 2014, PWN-OUP; 3. Oxford Advanced Learner’s Dictionary, red. J. Turnbull, 2010, OUP; 4. Słownik biznesu angielsko polski, polsko-angielski, J. Gordon, 2010, wyd. Kram; 5. Słownik fachowej terminologii finansowej: angielsko-polski, polsko-angielski, R. Kozierkiewicz, 2007, Wyd. C. H. Beck; 6. Słownik terminologii gospodarczej angielsko-polski, polsko-angielski: bankowość, finanse, prawo, I. Kienzler, 2006, Wyd. C. H. Beck; 7. English Grammar in Use Intermediate, R. Murphy, 2014, CUP. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2024-03-01 - 2024-09-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Lektorat, 60 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Lektorat - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach.